من فقط تو رو میخوام... فقط تو...

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد،

حتی اگر مرا از یاد ببری...

و هرگز از تو رنجور نخواهم شد،

چرا که دوستت دارم...

دیوانه وار عاشقت شدم،

چرا که مهربانی را در تو دیدم...

با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی،

و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم...

نه تو از عشق من دست می کشی،

و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود...

به خدا سوگند، وجودِ تو در سرنوشتِ من نوشته شده است...

و اگر با مژگانت اشاره ای کنی،

فرسنگها را خواهم پیمود...

چرا که شبِ عشق بسیار طولانیست...

و قلبم در آرزویِ تو می سوزد...

آنگاه که از برابرِ دیدگانم دور شوی،

خورشیدِ وجودم پنهان می گردد...

ابرهای غم و اندوه مرا در برمی گیرد...

و به دنیای غریبی می برند...

همیشه در قلبم حضور داری...

عشقت زندگیم را گلباران کرده است...

تمامی این دنیا را،

با قلبی پر از رمز و راز در کنارت طی کرده ام...   

 

خیلی دلم برات تنگ می شه خواهرم.... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم سایت خودت را جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

دهان پاره دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.moanas.blogsky.com

اگه این حواهرم رو اخرش نمیگفتی بهتر بودا ...
حالا همه فکر میکنن لزبینی هاهاها
حالا خارج از شوخی جاش خالی نباشه عزیزم و خوشحالم برات که دو تا خواهر گل دیگه داری که غمهات رو باهاشون شریک شی

مرسی عزیزم اما حسابی جاشون خالیه

misssdandelion سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 03:13 ق.ظ

منم دلم براش تنگ شد ه
البته واسه مامانم بیشتر:(((((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد