این روزها آنقدر تنها هستم

که تنهایی دلواپسم شده!

لبخند می زنم تا قدری آرام گیرد؛

بیچاره طاقتش کم شده!!!
نظرات 15 + ارسال نظر
بلوط چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

مهربونم سلام..
میدونی خیلی وقته قدم رنجه نفرمودید به وبلاگ بلوط .. نمیگی دلم براتون تنگ میشه .. هر چند من کم نمیارم .. همیشه میخوانمت با افتخار .. امیدوارم این حضورهای مکرر اذیتت نکنه..

توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیچ ابری وجود نداره ، پس هر وقت آسمون دلت ابری بود با دنیا نجنگ ، فقط اوج بگیر…

مراقب خودت و مهربانی هات باش

سلام دوستم
من خیلی خوشحال میشم از حظور شما دوستم و لذت میبرم مرسییی
همیشه شاد و موفق باشی

بلوط دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

دنیا نباشد
فقط کوچه باشد و اندکی باران
و دوستی که زلال تر از باران باشد..

مهربون سلام..
شاد باشی و سلامت

سلام دوست خوبم
من به بلوط سر می زنم اما نمی تونم چیزی بنویسم چون کد نمیده کمرنگ بودم به این دلیل است نه سر نزدن من دوستم
همیشه شاد و موفق باشی

مهرداد چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

یه جورایی قشنگه که تنهایی به آدم عادت کنه یا حتی بی تاب آدم بشه و اونوقت تعارضی رو شکل می ده چرا که از طرفی تنها بودن وقتی محقق مشه که هیچ چیزی کنار آدم نباشه حتی تنهایی پس باید بره و از طرفی دوست داره باشه چون بی تاب آدمه و این تعارضیه که میشه توش خود رو دید، خودی که همیشه فکر می کردیم می دیدیمش اما ازش غافل بودیم.

سلام
نمیدونم این جوری بهش نگاه نکرده بودم دوستم اما می دونم زیاد که تنها باشی سخت می تونی ازش جدا شی :)

بلوط شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

مهربون سلام..
ممنون که می خوانی ام .. ممنونم مهربون..

آرامشی گسترده و مهربان
گویی فرود می آید از آسمان
وستاره می آراید آن را
به رنگ های رنگین کمان
وقت
وقت خوشوقتی است

سلام دوستم ممنونم از شما امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید

misssdandelion جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

نبینممممممممممممممممممم

:*

بلوط دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

مهربانی را اگر قسمت کنیم
من یقین دارم به ما هم میرسد
آدمی گر ایستد بر بام عشق
دستهایش تا خدا هم میرسد...

سلام دوست مهربون
لحظاتت آرام و سرشار از لطافت

بلوط شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

برخاستی
تن از غبار تکاندی و گفتی
باد هلهله میکرد و من نفهمیدم
برای چه آمده بودی
برای چه رفتی
برخاستم
تن از غبار تکاندم و گفتم
یادش به خیر
باد...

سلام مهربون..
امیدوارم لحظه لحظه هایتان سرشار از آرامش و پیروزی باشه..

Sin Sin سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://shououkou0ou0lll.blogfa.com

سهم من از تو یک نگاه بود ویک پنجره ای باز روبه اسمان

نگاهت را از من گرفتی ومن به ناچار ان پنجره را سالهاست که بسته ام

بلوط پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

این روزها چه زود میگذرد بی آنکه هجوم لحظه ها را احساس کنی وچاره ای بیندیشی برای این رفتن های بی بازگشت ..
روزها ازپی هم می گذرد وشب ها میزبان ستاره های طلایی می شوند و دوباره صبح و دوباره شب و دوباره....
راستی حواست به روزها هست وثانیه هایی که می گذرند بی آنکه صدای پای رفتنشان به گوش زندگی ات برسد....

امیدوارم لحظه های زندگی تان سرشار از آرامش باشه
پایدار باشی مهربون[گل]

بلوط سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

سیاه سیاهم
با زرد هماهنگم کن استاد!
گاه حجم یک کلاغ
کنتراست یک تابلو را حفظ میکند...

سلام دوست مهربون
امیدوارم لحظه هایت سرشار از بهترین ها باشه..

بلوط پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

به من بگویید..فرزانگان رنگ بوم و قلم
که چگونه
خورشیدی را تصویر می کنید
که ترسیمش
سراسر خاک را خاکستر نمی کند ؟

سلام دوست مهربونم..
برایت آرزوی پایداری و خشنودی دارم

بلوط سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

شریف ترین دلها دلی است که اندیشه ی آزار کسان درآن نباشد. ..

برایت آرامش و لطافت آرزومندم..
پایدار باشی مهربون

مهرداد سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

ور آر یو؟
یور بلاگ ایز الون تو اند میسینگ یو اند ویدینگ فور یور رایتینگ

بلوط چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

باد با خود می‌برد ما را...

و ناگهان ما را به خود می‌آورد باران…..

نگاهت به آسمان باشد..

مهربان .. در پناه خداوند سلامت باشی و خشنود و پایدار..[گل][گل]

بلوط یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام دوست مهربون..

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز ... بهارت قرین شادی و آرامش..

تبریک مهربان..[گل][گل][گل]..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد