فرصت ما تموم شده

فرصت ما تموم شده باید از این قصه بریم
فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم
خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه مو به مو
هیچی رو یاد من نیار اونقدر خرابم که نگو
بد بودم و بدتر شدم میرم با پاهای خودم
میرم نمیدونم کجا آخ کم آوردم به خدا
دلگیرم ازدست خودم کاش عاشقت نمیشدم
هرجوری میخواستم نشد از غم یه ذرهم کم نشد
من موندمو تنهایام از دنیا هیچی نمیخوام
عاقبت من و نگاه اشتباه پشت اشتباه
..

نظرات 2 + ارسال نظر
بلوط چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام مهربون [گل][گل]
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی و اشتباه جایی برای عرضه نداشته باشه

ابری سپید و نم نم آوار نیمه خشک
باران ببار بر من بیمار نیمه خشک
دل گویه های من پر عطر است خوب من
دل گویه های خاکی نمدار نیمه خشک
باران تو را همیشه در آغوش می کشند
این چشم های خسته تب دار نیمه خشک...

به روزم نازنین و در انتظار حضور مهربانتان
خشنود باشی و برقرار

سلام مرسی دوست خوبم
حتما سر می زنم
همیشه شاد و پویا باشی

misssdandelion یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

بعضی وقت ها رفتن ها بهتر از موندن های بی سر و سامانه

چی بگم عزیزم شاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد