من از آغاز میترسم

من از آغاز میترسم

من از پرواز میترسم

من از اغاز یک پرواز بی احساس میترسم

من از تکرار میترسم

... ... من از انکار میترسم

من از تکرار انکار همین احساس میترسم

من از سوختن نمیترسم

من ار ساختن نمیترسم

من از ساختن کنار سوختن احساس میترسم

من از تاختن نمیترسم

من از باختن نمیترسم

من از تاختن برای باختن احساس میترسم

من از احساس میترسم

من از اغاز یک پرواز بی احساس

واسه تکرار انکار دل حساس میترسم

من از احساس میترسم

من از تاختن برای باختن احساس

کنار سوختن و ساختن برای این دل حساس می ترسم
نظرات 4 + ارسال نظر
دوقلو ها پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.negarin.blogsky.com

خیلی خیلی زیبا بود

ممنونم

بلوط شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

زیباست مهربون....

من به شب نامه های دلتنگی عادت دارم
دیر زمانیست
برای شقایق های بیابان پشت خانه مان شعر می سرایم
تو هم بیا
گویی زمین نیز با من می سراید .. با باد .. با باران هم نوا می شویم
من به تمام دردهای تنهایی و دوری عادت دارم
تو به دردهای من عادت نکنی یار....

سلام و پیروز باشی مهربون[گل]

سلام دوست خوبم
مرسیییییییییی امیدوارم همیشه لب و دلت خندون باشه

بلوط یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

دوستــ، واژه استـــ ،
واژه ای که از لبـــِ فرشتــ‌ه ها چکیـــده استــ ،
دوستــ، نامـــ‌ه استــــ
نامــ‌ه ای که از خدا رسیـــده استـــ،
نامــ‌ه خــدا همیشــ‌ه خوانــدنـی استـــ ،
توی دفـتــرِ فرشتــــ‌ه ها
واژه قشنـگـــِ دوستـــ،
همیشــ‌ه مانــدنی استــــ

سلام دوست مهربونم

سلام
مرسی دوست خوبم (گل) (گل) (گل)

بلوط سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

تبریک صمیمانه منو به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن پذیرا باشید .. بابت تاخیرم متاسفم .. امیدوارم در پناه نگاه مهربان حضرت حق سربلند و پیروز باشید......

وقتی باران میشوی
برهنه می شوم
خیس نگاه بارانی تو
در پس ابرهای انتظار
چتر موهایم شاید
تنها پوشش من از نگاه زلال تو بود
وقتی لالایی تو
با صدای بارش مداوم باران یکی شد
عشق از دانه دانه تو
بر ذره ذره من نفوذ کرد
تو باریدی و من جوانه زدم......

[گل][گل]....

مرسی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد