مازیار فلاحی

تو که می دونستی قلبم

بی تو لحظه هاش عذابه

تو که می دونستی حالم

بی تو داغونه خرابه

پس چرا گذاشتی رفتی

مگه مهربون نبودم

مگه عاشقت نبودم

مگه همزبون نبودم

....

.....

...........

تو که می دونستی قلبم

بی تو لحظه هاش عذابه

تو که می دونستی حالم

بی تو داغونه خرابه

پس چرا گذاشتی رفتی

مگه مهربون نبودم

راستی عاشقت نبودم

مگه همزبون نبودم

...

.

...

تو که می دونستی اشکات

واسه من شگون نداره

تو که می دونستی قلبم

وقتی همزبون نداره

یه روزم دووم نداره

به خدا دووم نداره

دیگه کاری اون به کار

دل دیگرون نداره

تو که می دونستی اشکات

واسه من شگون نداره

تو که می دونستی قلبم

وقتی همزبون نداره

یه روزم دووم نداره

به خدا دووم نداره

دیگه کاری اون به کار

دل دیگرون نداره

نظرات 7 + ارسال نظر
بلوط شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام مهربون دوستم

زیباست..

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پرکرد. رمز جدول چنین بود: با من بمان!

خشنود ، سالم و پایدار باشی..

سلام
مرسی دوستم (گل)(گل)(گل)

بلوط دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام دوست مهربونم

مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند..

خشنودی ات را آرزومندم (گل)...

سلام دوستممم
حتما دارم همین سعی و می کنم مرسییی

سحر دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://shououkou0ou0lll.blogfa.com

جالب و خوندنی.
اگه خواستی به منم سری بزن. خوشحال میشم :)

مرسییی حتما

بلوط شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام دوست مهربونم

خودش مے گفت
"خـوآبت چپ اَست"
و من هر شب در خوآب...
مے دیدم کـہ "او" مے رود ..........
نیــآمد ! .. حتے یک بــآر
تـا ایمـان بیــاوَرمـ
بہ چپ بودن ِ خوآب هایم..

برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی و شادکامی دارم
(گل)(گل)..

مرسی دوست خوبم

بلوط شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام مهربون دوستم
به روزم و مشتاق حضورتان..

سلامت باشی و خشنود (گل)

حتما سر می زنم دوستمم کلی گل

بلوط سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام دوست مهربونم..
نمیدانم .. میدانی یا نه .. که چه اندازه مشتاق حضورتان در بلوط هستم ..
برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی و شادمانی دارم
[گل][گل]....

ممنونم منم آرزوی بهترین ها رو برات دارم

misssdandelion دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

دوسشششششششششششش دارم

like me :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد