برای عبور

برای عبور از جاده عاشقی

فقط یک بهانه می خواهم

برای عشق بازی با دلم

یک نگاه و کاشانه می خواهم

برای رقص و شور شعر هایم

چشم تو و یک ترانه می خواهم

برای با تو ماندنم

یک عشق بی کرانه می خواهم

من برای واژه های گوشه گیرم

یک کتابِ پر افسانه می خواهم

برای ماندن بی تردید و خواندن بی تخریب

یک بغل احساس جانانه می خواهم .

برای با تو جاری شدن

یک تعبیر ساده می خواهم

برای عشوه ای زنانه از جان

یک لبخند بی قاعده می خواهم

و آخر هم

از اینهمه هیاهو و تلاطم

من تو را یکبار بی بهانه می خواهم..........
نظرات 3 + ارسال نظر
شام آخر چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

نگذاشتن با تو این بهانه را جستجو کنم
می بینی
دیگران هم سهمی در خواستن من وتو دارند!

قشنگی زندگی به اینه که خودت برای خودت تصمیم بگیری دوست عزیز

بلوط چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

سبک هندی مرا غزل بسرا، زن هندو بیافرین از من
طبع شعرم شبانه گل کرده‌ست گل شب‌بو بیافرین از من
بیشه‌ها سربه سر پر از آهو، چشم تو جز مرا نمی‌بیند
من پلنگ آفریده‌ام از تو، ماه بانو بیافرین از من
مثل زنبور نیش‌دار عسل، قطره قطره مرا به بار آور
خانه خانه پر از عسل، قصری، مثل کندو بیافرین از من
روح چنگیز نیمی ازشعرت نیمه‌ی دیگرت جنون دارد
یا مرا لیلیِ غزل بسرا، یا هلاکو بیافرین از من
چشم‌هایت دوباره معجزه کرد، آیه‌هایی به خط نستعلیق
قلمت را به نام من بتراش ، باز جادو بیافرین از من ...

سلام مهربون دوست داشتنی .. برایتان آرزوی سلامتی و شادکامی دارم

سلام
مرسی دوست جونم ممنونم از شعر زیبات :*

misssdandelion شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

زیبا بود عزیزم

مرسی عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد