یادت هست !!!

یادت هست سیب را به من بخشیدی...

لبخند را...

عشق را...

گفتی با توبمونم...

گفتی ما که باشیم

درختمان شکوفه میکنه

شکوفه ها سیب میدن.یادت هست؟

بهار امد شکوفه امد سیب امد.

تو نیومدی.

ما نبودیم.

من نبودم پای درخت سیب تنها به انتظار موند؟؟!!

بودم؟؟؟

من اومدم...موندم...

ولی تو... بهار دوباره خواهد امد

چه باشی چه نه!!

من با درخت سیب دوباره اغاز خواهم کرد.

شکفتن را...

لمیدن را...عشق را...

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

خیلی زیبا بود..خیلی چیزا یادم افتاد...
سپاسگذارم!
سلام

سلام
خوشحالم خوشتون اومد ممنون به من سر زدید

بلوط دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام دوست مهربون
امیدوارم همیشه شکوفا و باعشق زندگی کنی

به خدا گفتم :
بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجش مال تو .. ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندید و گفت : تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو .. من هم مال تو

پایدار باشی

سلام دوست خوبم مرسی امیدوارم برای شما هم همیشه زندگی به روی خوبش باشه واسه من که نبوده :D

misssdandelion سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

کاش یادم میبود...

کاش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد