به تو عادت کرده بودم

این آهنگ رو بی اندازه دوست دارم


به تو عادت کرده بودم


به تو عادت کرده بودم

رفتیو دلو شکوندی

با چشام شدی غریبه

خاطره هامونو سوزوندی

 

عاشق عشق تو بودم

با چه احساس قشنگی

فقط فقط با تو بودم

توی دنیای دو رنگی ، دورنگی

 

حالا من این جا تک و تنها

تو هم اون سر دنیا

می زنه آتیش به قلبم

غم و غصه های فردا

 

تلخی سکوت غربت

تو رو یاد من میاره

ابر بارونی چشمام

داره بد جوری می باره

 

با اینکه مال من نیستیو من از تو بدورم

واسم لحظه های با تو بودن تجربه بودن

تو رو می خواستم و نذاشتی حرمت واسم

عاشق بودم اومدم تا شهر غربت واست

ولی به جرئت بازم

 میگم آرزومه که تو بشی خوشبخت بازم

هر جایی که هستی

هر جایی که رفتی

ازم بد نگو

چون رفتارام با تو به خدا قسم بد نبود

 

به تو عادت کرده بودم

رفتیو دلو شکوندی

با چشام شدی غریبه

خاطره هامونو سوزوندی

 

عاشق عشق تو بودم

با چه احساس قشنگی

فقط فقط با تو بودم

توی دنیای دو رنگی ، دورنگی

 

حالا من این جا تک و تنها

تو هم اون سر دنیا

می زنه آتیش به قلبم

غم و غصه های فردا

 

تلخی سکوت غربت

تو رو یاد من میاره

ابر بارونی چشمام

داره بد جوری می باره

 

من دوست دارم تو بیا کنارم بشین

نذار تو شبها من تو تنهایی ببارم ببین

تو اشکو تو چشامو بغضو تو نگام

ببین اسم کسی دیگه جز تو نیست توی صدام

بدون بدونه تو می میرمو به جون تو نمی گیرم دست دیگه رو

چشام پره خونه الان تو بس که دیده رو

بارونی کردی من تو رو میخوام

چرا با من خانمی سردی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بلوط شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام دوست مهربون
زیباست و با احساس ..
کاش لینک دانلود آهنگ رو هم میذاشتی .. یا برام میل کن .. دوست دارم گوش بدم.. ممنون

با آرزوی تحقق بهترین ها برایتان ..
شاد باشی و سلامت

سلام دوست خوبم
من که لینکش رو گذاشتم بالای صفحه اما اگه بازم نتونستی دانلود کنی بگو میل کنم برات
همیشه شاد باشی

بلوط یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام دوست مهربونم
نمیدونستم لینک دانلودش رو گذاشتید .. اشکالی نداره برای اینکه خالی از لطف نباشه دانلودش نمیکنم تا برام میل کنی..

راستی من به روزم .. میدانی که از حضورت بسیار خرسند خواهم شد .. همیشه آمدنت را دوست داشته ام.. دوست مهربون

تنها خداست که میداند "بهترین" در زندگی تو چگونه معنا می شود ، من آن بهترین را برایت آرزو می کنم....

خشنودی ات را آرزومندم

سلام دوستم
چشم حتما برات میل می کنم

بلوط سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام دوست مهربون
ممنون آهنگ زیبایی بود .. بارها گوش دادم و لذت بردم ..

از پنجره روزگار که به درخت عمر مینگرم ـ خوش تر از یاد عزیزان ثمری نیست... گاهی باید خلوت کسی را شکست تا بداند به یادش هستی...

[گل] ..

سلام دوستم
خوشحالم خوشت اومد از متن زیباتم ممنونم

بلوط سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام مهربون دوستم

دوست جون آدرس وبلاگم رو برای آخرین بار عوض کردم لطف کنید در وبلاگتون اصلاحش کنید و لطفا از این پس به این نشانی قدم رنجه کنید و مهمان شایسته محفل حقیرم باشید
www.blogbaloot.blogfa.com

در انتظار حضور گرم تان هستم
خشنود باشی و سالم

سلام دوستممممم
مبارک باشههههههههههههههه

misssdandelion دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

عاشقشممم
چقدر باهاش گریه کردم

منم خیلی دوسش دارم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد