6 تیر


آدمی هست دیگر
گاهی دلش می‌خواهد
یک نفر باشه
بگه :
دوست دارم
...بعد تو چشاش
نگاه کنی
بگی :
منم دوست دارم نازنین...


یه باره دیگه 6 تیر ، تولدم مبارک :))))

نظرات 8 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام دوست نازنین
مهربان دوستم از صمیم قلب و به وسعت تمام خوبی ها و زیبایی ها تولدتون رو تبریک میگم .. امیدوارم این روز برای شما سرآغازی باشد به بهترشدن و دریچه ای باشد برای فرداهایی روشن تر .. به وسعت دل مهربان و به پاکی قلب نازنین تان پذیرای این تبریک باشید ..

نه از فلسفه کلامی می دانم
و نه منطق می گنجد در کلام من
بی استدلال دوستت دارم . . .
وه که "دوست داشتن" چه کلام کاملی است
و من چقدر
دلم، تنگ ِ دوست داشتن است . . .

آینده ای خوش توام با موفقیت را برایت آرزومندم

سلام دوست خوبم
مرسی از این همه محبت و متن قشنگت منم بهترین ها رو برات آرزو دارم

بلوط دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام دوست مهربون
به بهانه سالروز میلاد فرخنده تان..

ای عشق، ای ترنم نامت ترانه‌ها
معشوق آشنای همه عاشقانه‌ها
ای معنی جمال به هر صورتی که هست
مضمون و محتوای تمام ترانه‌ها
با هر نسیم، دست تکان می‌دهد گلی
هر نامه‌ای ز نام تو دارد نشانه‌ها
هر کس زبان حال خودش را ترانه گفت:
گل با شکوفه، خوشه ی گندم به دانه ها
شبنم به شرم و صبح به لبخند و شب به راز
دریا به موج و موج به ریگ کرانه ها
باران قصیده‌ای است تر و تازه و روان
آتش ترانه‌ای است به زبان زبانه‌ها
اما مرا زبان غزلخوانی تو نیست
شبنم چگونه دم زند از بی‌کرانه‌ها
کوچه به کوچه سر زده‌ام کو به کوی تو
چون حلقه در‌به‌در زده‌ام سربه‌خانه‌ها
یک لحظه از نگاه تو کافی است تا دلم
سودا کند دمی به همه جاودانه‌ها
قیصر امین پور

خشنود خشنودی هایت بلوط

سلام مرسی دوستم خیلی زیبا بود امیدوارم همیشه موفق باشی

بلوط یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام مهربون

“شادی” پروانه ای است که هر چه تقلا کنی نمی توانی آنرا شکارکنی،
باید”آرام” باشی تا روی شانه هایت بنشیند ،شانه هایت پر از پروانه ..

به خدا می سپارمت

سلام دوست جونم
مرسیییییییییییییییییی مثل همیشه زیبا

مهرداد سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک.....اگر چه خیلی دیر شد./

سلام مرسی خیلی لطف کردید

بلوط چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام دوست عزیزم

زندگی قانون باورها و لیاقت هاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی

کامیاب باشی و برقرار

سلام دوستم مرسیییی همیشه شاد باشی

مهرداد پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://boudan.blogsky.com

ت ا هستی رنگ گذر داره٬ چشم و نگاه هم خیرگی به دور دست رو تکرار می کنه برای نابی دوستی ها.
و اژه واژه های هستی برای این هستن که ما زینتی بدیم به این اوج نگاه.
ل ازم نیست همراه نگاه به دورترها بریم کافیه که این نگاه رو با همه وسعتش بفهمیم.
د وستت دارم جمله‌ی ساده‌ایه اما از جنسی فراتر از نگاهه که همه‌ی زیبایی‌ها رو باهم توی خودش داره.
ت یر شاید گرم باشه اما با حضور یه مناسبت قشنگ و پر خنکا میشه و دوست داشتنی.
م ب ا ر ک ...

پ۱: چه جالب اینجا یه مهرداد دیگه هم هست من دیوانه‌وار عاشق اسمم هستم.
پ۲: سال‌های سال پر اشتیاق ورق‌های کتاب زندگی رو پیش بری و با اومدن شش تیرها بهترین‌ها ه.د.ی.ه باشه برای شادی‌های لحظه‌هات.

سلام
مرسی واقعا هم همین طوره که می گی با یه حضور مناسب زیبا می شه

از تبریکت هم خیلی ممنونم منم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی مهرداد

بلوط شنبه 25 تیر 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام مهربون دوستم

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی ! این حس تقدیم به وجود نازت

خشنودی ات را آرزومندم

سلام دوست خوبم مرسیییی

misssdandelion سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

عشقم با تاخیر تفلدت مبارککککک

عاشقتممممممممممممممممم مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد