بوی پاییــــز می آید


بوی پاییــــز می آید
بوی دلتنگـــــی های بیشتر...
بوی دلســــردی،
بوی رویا های ندیده
بوی تو،
... ... ... بوی من؛
بوی عشق...
مستی های پنهان
بوی باران؛
بوی خواستن و نتوانستن
بوی رفتــــن می آید،
بوی رفتــــن می آمد،
بوی ماضی هایی که هیچوقت حــــــال نشد
و همیشه استمراری بود!
بوی آرزو،
بوی تنهاییـــــــــ
نظرات 5 + ارسال نظر
بلوط پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام دوست عزیزم..
شعر زیبایی است .. اما امیدوارم در پاییز هم همچون بهار شاد و سرخوش باشی و البته در آرامش..

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها،
ناخوداگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...
دوست دارم این لبخندهای بیگاه
و این بعضی ها را...

مراقب خودت و دل مهربانت باش.. (گل)

salam doste khobam merso omidvaram shoma ham hamishe shad bashi

مهرداد جمعه 1 مهر 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

پاییز برای دل من پایاست
دلتنگی هم مثل پاییز پای ثابت لحظه هایم
کم کم اوج حس هایم را از عبور پاییز وام می گیرم
پاییز هم مثل من حسرت زدست و زنده و پر از پویایی

به به سلام خیلی وقت بود به من سر نزده بودید خوشحالم کردید
پاییزت مبارک فصل خوبی باشه براتون

باران یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://sherebaran53.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری.به ما هم سر بزن.

سلام مرسیی حتما

بلوط دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام دوست مهربونم..
لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا و بدان روزی دنیا آنقدر شرمنده خواهد شد که به جای پاسخ به لبخندهایت به تمام سازهایت خواهد رقصید...

برایتان شادی و سلامتی آرزومندم..(گل)

سلام دوست خوبم
کاش اینطوری که میگی باشه :)))))

misssdandelion دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

عاشق پائیزممممممممم

منم عاشق توام عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد