یه روز فوق العاده

امروز بهترین روز خداست صبح در زدند وقتی در رو باز کردم فرناز (خواهرم) و محمد (پسرش) پشت در بودند از خوشحالی  روی پام بند نبودم واقعا سوپرایز خوبی بود خدایا مرسی دوست دارم بی نهایت  

 

از گریبان تو صبح صادق،

می گشاید پرو بال .

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری ؟

- نه؟

از آن پاکتری .

تو بهاری ؟

- نه،

- بهاران از توست .

از تو می گیرد وام،

هر بهار اینهمه زیبایی را .

 

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو !

نظرات 8 + ارسال نظر
آمنه دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.sehr.blogsky.com

سلام
خوبید؟
از بلاگتون دیدن کردم!
رنگ و طرح قالبتون واقعا آرامش بخشه!
مطالبتون هم لذت بخش بودن!
خوشحال میشم بهم سر بزنید!
در ضمن اگه تمایل داشته باشید تبادل لینک کنیم!
موفق باشید
تا دوباره بدرود

دهان پاره دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://moanas.blogsky.com/

عزیزم چشم همتون روشن
امیدوارم هر روز خدا رو با این شادی آغاز کنی
اون دو تا رو هم از طرف من یه ماچ کن تا خودم بیام ببینمشون

بلوط دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام مهربون

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد
فرا رسیدن سالروز میلاد منجی موعود را به تو دوست مهربان تبریک می گویم

امیدوارم هر روز برات اتفاق های خوب بیفته

شبی همرهت گذر به سوی چمن کنم
ز تن جامه بر کنم ز گل پیرهن کنم
غرور بنفشه را به پای تو بشکنم
سر زلف خویش را شکن در شکن کنم

خشنود ، برقرار و پیروز باشی

سروناز دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

عاشقتم عزیزم همیشه روز های قشنگ داشته باشی

misssdandelion دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

منم خیلی خوشحال شدم عزیزمممممممممم

نیلوفر سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

سلام امیدوارم همیشه سوپرایز بشی :دی

حسین سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://hosseinmesghali.blogsky.com/

سلام
خوش به حالتون
مثل همیشه زیبا بود و حس شدنی
موفق و شاد باشید

بوف بینا چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

اعصاب داشتن یا نداشتن هیچ گاه و در هیچ کجای تاریخ تابع زمان نبوده
پس من حق دارم اعصابم بعد از این همه مدت که میام وبلاگمو آپ کنم یه خورده داغون باشه
در کل با نظرت موافقم:آدم باید بدونه چی داره میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد