در میان من و تو فاصله هاست

در میان من و تو فاصله هاست
گاه می اندیشم
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا
زندگانی بخشد
چشمهای تو به من می بخشد
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی
دفتر عمر مرا
با وجود تو شکوهی دیگر
رونقی دیگر هست
می توانی تو به من
زندگانی بخشی
یا بگیری از من
آنچه را می بخشی
من به بی سامانی
باد را می مانم
من به سرگردانی
ابر را می مانم

نظرات 7 + ارسال نظر
عسل پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 03:51 ق.ظ http://silence-love.blogsky.com/

سلام
من عاشق این شعرم
مرسی که این پست رو گذاشتی
به منم سر بزن
منتظرم

بلوط پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام مهربون
این همه با هم بیگانه
این همه دوری و بیزاری
به کجا آیا خواهیم رسید آخر
و چه خواهد آمد بر سر ما؟
با این دلهای پراکنده
بنشینیم و بیندیشیم.

سر بزن - برقرار باشی

عسل پنج‌شنبه 7 مرداد 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://silence-love.blogsky.com/

سلام
مرسی مه اومدی پیشم
اگه اشکال نداره دوس دارم لینکت کنم.میشه؟

حتما عزیزم خوشحالم می شم

خنکای پایان خاطرات شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

مُردم از این همه ساده اندیشی مان!

دقیقا :)

بلوط شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام مهربون
شاد بودن هنر است
شاد کردن هنری والاتر
گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندیِ ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

مرسی دوستم

سروناز شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

تو گل سرخ منی تو گل یاسمنی تو چنان شبنم پاک سحری نه /از ان پاک تری. دوستت دارم

misssdandelion جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

من عاشق این شاعرم یعنییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد