دل من در دل شب

آسمان سربی رنگ 


 من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
 

می پرد مرغ نگاهم تا دور
 

وای ، باران 

 
باران  ؛ 


پر مرغان نگاهم را شست 

 
اب رؤیای فراموشیهاست 


خواب را دریابم 


که در آن دولت خاموشیهاست 

 
من شکوفایی گلهای امیدم را در رؤیاها می بینم 

 
و ندایی که به من می گوید : 


 ”گر چه شب تاریک است 


دل قوی دار ، سحر نزدیک است “ 


دل من در دل شب 

 
خواب پروانه شدن می بیند 

 
مهر درصبحدمان داس به دست  


خرمن خواب مرا می چیند...

نظرات 4 + ارسال نظر
misssdandelion جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

من عاشق این قسمتشمم
دل من در دل شب خواب پروانه شدن میبیند
مرسی گلم

نیلوفر جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

وایییییییی بارون عاشقشم

saeid جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 07:22 ب.ظ

چه خوش گفت باران عشق:

**************
اب رؤیای فراموشیهاست


خواب را دریابم
**************

و هیچ چیز بهتر ز خواب نیامد پدید

عزیزم این شعر مال استاد حمید مصدق و واقعا زیباست

دهان پاره دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://moanas.blogsky.com/

وای با این شعر رفتم به 7 سال پیش
اون کارته که نوشته بود توش
من چه دارم در خور تو ؟ هیچ ........
نمیدونم چرا یهو حال و هوای اون وقتا اومد تو سرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد