بی کسی

دیگه دارم به خودم شک می کنم 


آخه حرفامو نمی فهمه کسی 


من که دست دلمو رو می کنم 


چرا دنیامو نمی فهمه کسی 


دل من مونده رو دستم 


دلی که همه ی دار و نداره آدمه 


کاش یکی از ته دل به من بگه 


عاشق این دل صاف و سادمه 


آخه من چیزه زیادی نمی خام 


یه نوازش یه نگاهه مهربون 


یکی که خودش باشه تا بتونیم 


واسه همدیگه بمونیم هر دومون

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

انتظار زیادی داری...

باور کن در این دنیا هرکس به فکر منفعت خویش است حتی اگر پرده ها بین مادر و فرزند برداشته شود خواهی دید آن مادر نیز در ابتدا به فکر خودش است نه فرزند چند ماهه خویش..
اصلا اگر اذت فرزندآوری نبود کسی بچه دار نمیشد

پس بی خودی انتظار نداشته باش جدی میگم

الهی
مرسی واقعا حق با شماست!

وبساز چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

مرسی خیلی قشنگ بود

نوید چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com

سلام
بسیار مشتاقم بدونم شعر قشنگی که نوشتی سروده ی کیه؟
ممنون

شعرش از استاد افشین یدالهی است ٬ و مال البوم جدید احسان خواجه امیری (که صداش حرف نداره) است وآهنگ ۶ این آلبوم

misssdandelion جمعه 2 مهر 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

زیباااست

خیلییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد