هستند...

بزرگترین غمها همیشه پشت خنده های دروغین گم می شود،  

زیباترین احساسها همواره با توقعات بیجا اشتباه می شود. 

 در زمانه ای که بر لبها مهر سکوت خورده ،  

شادیها حتی واقعی ترینشان بوی غم می دهند،  

هستند کسانی که با حرفهایشان احساسهای فراموش شده را بیدار می کنند،  

کسانی که به معصومیت بره اعتقاد دارند،  

به عشقی که مثل باد در دل گندم می پیچد و آن را می لرزاند اعتقاد دارند. 

...

نظرات 7 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 02:09 ق.ظ http://ne3a.blogsky.com

گرچه میدانم نمی آیی
ولی هر دم ز شوق
سوی در می ایمو هرسو نگاه میکنم!

مرسی

misssdandelionعاشق مسکین را با یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

عاشق مسکین را با مصلحت بینی چه کار؟؟!!

چی بگم والا عزیزم ؟

بلوط یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام دوست مهربون (گل)
پس از لحظه های دراز
بر درخت خاکستری پنجره ام
برگی رویید و نسیم سبزی تار و پود خفته مرا لرزاند
و هنوز من
ریشه های تنم را در شن های رویاها فرو نبرده بودم
که براه افتادم
...... و
پس از لحظه های دراز
یک لحظه گذشت
برگی از درخت خاکستری پنجره ام فرو افتاد
دستی سایه اش را از روی وجودم برچید
و لنگری در مرداب ساعت یخ بست
و هنوز من چشمانم را نگشوده بودم
که در خوابی دیگر لغزیدم..

خشنود ، برقرار و پیروز باشی

سلام دوستم
این خیلی قشنگ بود مرسییییییییییییییی

بلوط دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام عزیز

صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می روید
در ابعاد این عصر خاموش
من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم
بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد
و خاصیت عشق این است...

برقرار باشی (گل)

سلام
مرسی دوستم من این شعر رو خیلی دوست دارم

مهرداد سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 08:04 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogsky.com

واقعا خط اول زیبا بود و البته واقعیت محض
همیشه بزرگترین غمها پشت خنده های دروغین گم می شن

دقیقا!
مرسییی

بلوط سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام مهربون

آموزگار نیستم
تا عشق را به تو بیاموزم
ماهیان نیازی به آموزگار ندارند
تا شنا کنند
پرندگان نیز آموزگاری نمی خواهند
تا به پرواز در آیند
شنا کن به تنهایی
پرواز کن به تنهایی
عشق را دفتری نیست
بزرگترین عاشقان دنیا
خواندن نمی دانستند.

خشنود باشی گلم

سلام دوستم
مرسییییی شما هم همیشه شاد و موفق باشی

نوید چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

خلق را بیدار باید بود زآب چشم من
ای دریغ آنوقت می گریم که کس بیدار نیست

مرسی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد