مهربانم . ..خدای من !


براستی نمی دانم ..


..نمی دانم تو زیباتر شده ای ؟!


یا من عاشق تر؟...


تو دلرباتر شده ای ؟!


یا من کمی چشم باز کرده ام؟...


تو مهربان تر شده ای؟!


یا قفلهای دروازه دلم برویت گشوده شده؟...


تو دستگیرتر شده ای ؟!


یا این دستان من است که به سوی توست؟..

نظرات 8 + ارسال نظر
بلوط شنبه 13 آذر 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام دوست گلم (گل)
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من شور و نشاط زندگی می بخشد.

خشنود باشی مهربون

سلام دوستم مرسییییییییی
راستی می شه آدرس وبلاگ جدیدتو برام بذاری ممنونم ازت
همیشه شاد و موفق باشی

بوف بینا یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 03:52 ق.ظ

نمیدانم
نمیدانم؟
نمیدانم!

چرا دوستم؟

بلوط یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://nasimobaloot.blogfa.com

سلام عزیز زیبا اندیش (گل)
آرزیم باغی است
پر از دوستی که دست خزان از آن کوتاه است...
و چه دلنشین است پیغام فرحبخش دوستی که
با قاصدکی از راه میرسد و به مهر از انتظار سخن میگوید
و مرا از پشت پنجره به میهمانی بوستانش فرا میخواند...
این روزها باز سکوت سرشار از ناگفته هاشده است...

مواظب خودتون باشید
برقرار باشی و خشنود ..

سلام دوست جونم
مرسییییییییییییییی خیلی زیبا بود

بلوط سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام دوست نازنینم
ایام سوگواری ماه محرم رو به شما دوست گرامی تسلیت میگم

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
یک طرف خاطره ها
یک طرف پنجره ها
در همه حنجره ها حرف آخر زیباست
آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟
حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست......؟!!

به روزم .. برقرار باشی

سلام دوست جونم
مرسیییییییییی

misssdandelion جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

چه عجب
فقط تو را میخوتنم و فقط از تو یتری میجوبمم

عشقم باز همه چیزو اشتباه تایپ کردی دوست دارممممممممممم

بلوط دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام دوست مهربون[گل][گل]
چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد ... چند وقتی سفر بودم و از حضور در محفل بی نظیر شما محروم ..

به روزم و در انتظار میزبانی حضور همیشه عزیزتان
برقرار باشی

سلام دوست جونم خوبی؟
من هنوز بر نگشتم هر وقت برگشتم همه کم اومدن هامو جبران می کنم امیدوارم خیلی بهت خوش گذشته باشه

بلوط سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام گلم
امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم ...
شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی
بر تو ایرانی مبارک

برقرار باشی دوست مهربونم (گل)

سلام دوست جونم
خوبی؟ مرسی امیدوارم برای تو هم شب خوبی بوده باشه

بلوط شنبه 4 دی 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام دوست مهربونم .. دلتنگت شده ایم

در همین نزدیکی
کوچه باغی زیباست
که درآن خاطره هایم پیداست
آسمانش آبی است
جوی آبی جاریست
و شقایق که درآن آفتابی است
من و تو کودک..

خشنود باشی

هنوز هم بر نگشتم عزیزم باور کن بی معرفت نیستم دست رسی به اینتر نت ندارم دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد